Veckans utmaning v.23

Ja då var det dags igen...
Jag är en av dem som hakat på och påbörjat ett BOM-album (Boken Om Mig), men av nån anledning så har jag lite svårt att scrappa om mig själv...varför vet jag inte.
Så nu utmanar jag mig själv och er till att scrappa en "BOM-sida"! Har man ingen BOM kan man ju för all del ha sin Lo i familjelabumet oxå :) Det är ju faktiskt roligt att läsa lite om "scrapparen" oxå :)

P.g.a det fina vädret som vi har haft de sneaste dagarna har jag ej hunnit scrappa någon ny BOM-sida, så jag visar er istället en sida som jag gjorde till mitt BOM-album i vintras...en sida jag för övrigt gillar väldigt mycket :)


Allt material kommer från Lilla Handarbetsboden

Så kom igen och skapa och skicka era bidrag till [email protected]
senast sönd. 8/6 kl. 23.59, så lottar vi ut ett par bidrag som visas här i bloggen.
Förminska ditt bidrag till max 500 pixlar på bredden samt  märk ditt mail med "Veckans utmaning".
Vänta gärna med att blogga ditt bidrag tills vi gjort vårt urval.

//Åsa

Kommentarer
Postat av: Fnyz

du måste ändra sista inskicks dag för nu står det 1/6

2008-06-04 @ 09:52:50
Postat av: Åsa (asali)

Åååå tack Fnyz för uppmärksamheten :)

Nu är datumet ändrat till 8/6 som det skulle stå från början :)

//Åsa

2008-06-04 @ 21:07:54
URL: http://asaliscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0