Sommartävling!!

Nu kör vi en sommartävling där Du ska inspireras av denna annons.

Layouter, kort samt altered är välkomna som bidrag.

Vad kan man vinna då?
Jo denna ...

En snygg och praktisk rullväska från AMM.

Tävlingen pågår mellan den 2 juni och 20 juli
och det enda krav vi har är;
För att medverka i tävlingen måste ni from idag och framåt beställa något ur shoppen för minst 200kr (gäller ej REA samt andra erbjudanden ex. månadspaketet) och använda på ditt alster.
Detta krav eftersom det är en dyr sak att lotta ut.


Så nu hoppas vi att ni hoppar på vår tävling och har chansen att vinna en härlig semesterpresent, perfekt för alla kommande scrapträffar!
Vi väntar på många härliga bidrag, alla blir presenterade här i bloggen och sedan är det röstning från er som utser vinnaren.
Så visa inte ert bidrag någonannanstans innan vinnaren är utsedd.
Alla bidrag kommer även att läggas ut anonymt.

*Ert bidrag skickar ni till [email protected]
*Senast sönd. d. 20/7 kl 23.59
* Märk ditt bidrag med "Sommartävling" samt förminska bilden till max 500 pixlar på bredden
*Max 1 bidrag / pers.
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren

// Majken

Kommentarer
Postat av: Fnyz

ååå en sån bra idé jag fick nu när jag spånat ltie på annonsen å det jag köpte :-D längtar tills mina foton kommer :-D

2008-06-03 @ 16:52:02
URL: http://fnyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0